Kraków to jedno z największych miast w Polsce, w którym organizowane są liczne eventy, wystawy, szkolenia, konferencje, a także imprezy okolicznościowe. Względem tego doskonale zdajemy sobie sprawę, że wybór odpowiedniego miejsca na tego typu wydarzenia wcale nie jest taki prosty, jak mogłoby się wydawać. Na szczęście w Premier Kraków Hotel mamy na to sposób! Oddając w nasze ręce zaplanowanie takiego przedsięwzięcia, możecie być pewni, że dołożymy wszelkich starań na każdym etapie jego organizacji, aby Wasi Goście z zadowoleniem mogli wspominać ten czas.
Wybierając odpowiednie miejsce na organizację imprezy okolicznościowej, konferencji czy eventu w Krakowie, warto zwrócić uwagę na kilka elementów. W Premier Kraków Hotel posiadamy aż 1420 m2 powierzchni składającej się 9 różnorodnych i klimatyzowanych sal konferencyjnych, w tym 7 modułowych oraz rozbudowanego lobby z możliwościami wystawienniczymi. To wszystko sprawi, że oferta naszych przestrzeni sprosta Waszym wymaganiom oraz specyfice organizowanego wydarzenia. Sale w Premier Kraków Hotel wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny: projektor multimedialny, ekran, flipchart + markery, odtwarzacz DVD/CD i telewizor, sprzęt nagłaśniający, mównicę oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. Ponadto w bezpośrednim sąsiedztwie sal znajduje się szatnia, zaplecze sanitarne, foyer oraz zewnętrzne patio będące idealnym miejscem do relaksu podczas przerw między spotkaniami. Oczywiście dysponujemy również przestronnym parkingiem dla 230 samochodów.
Niewątpliwym atutem Premier Kraków Hotel jest jego położenie. Hotel znajduje się zaledwie 12 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice, a także w pobliżu autostrady A4, co daje łatwy dojazd do celu oraz bezproblemowe wyruszenie w dalszą trasę.
Jak dobrze wiecie, udane wydarzenie nie obejdzie się bez odpowiedniej oprawy gastronomicznej stanowiącej nieodłączny element i miłe urozmaicenie całego przedsięwzięcia. W zależności od rodzaju planowanego wydarzenia mogą to być przerwy kawowe, potrawy podawane w formie bufetu szwedzkiego czy bezpośrednio do stołu. Oczywiście pomożemy skomponować menu, które będzie dopasowane do Waszych potrzeb i stylu organizowanego przyjęcia, a dania przygotowane przez naszych zdolnych kucharzy dodatkowo zachwycą swoim smakiem i estetycznym wyglądem.
A gdy wybór przestrzeni oraz oprawy gastronomicznej mamy już za sobą, to podpowiadamy, że podczas organizowania eventów, konferencji czy imprez okolicznościowych nie należy zapominać o komfortowym wypoczynku dla zaproszonych Gości, a szczególnie podróżnych przyjeżdżających z odległych części Polski, a nawet innego kraju. U nas nie tylko macie możliwość rezerwacji sali, ale również noclegu. W ofercie posiadamy aż 169 pokoi dwuosobowych oraz 4 apartamenty, które sprostają oczekiwaniom Waszych towarzyszy i będą miłym urozmaiceniem po długiej podróży, całodniowym szkoleniu czy ważnej uroczystości. W trakcie pobytu w naszym hotelu Goście mają także dostęp do strefy wellness, która wyposażona jest w basen i saunę suchą, co pomoże się zrelaksować i uatrakcyjnić otoczkę całego wydarzenia. Jesteśmy przekonani, że zaplanowanie wszystkich tych istotnych elementów w jednym miejscu będzie ogromnym ułatwieniem zarówno dla Was, jak i dla przybyłych osób.